מה זה מיתוג?
בין אם העסק שלכם נמצא בשלבי ההתחלה או שמדובר ביישות חזקה ומנוסה, נושא המיתוג רלוונטי לכם! שאלות כמו: ״האם עלינו לשקול מיתוג מחדש?״ או ״ כיצד נוכל למתג את המוצר שלנו במחיר סביר?״ הן רק חלק מהשאלות העולות בישיבות צוות בארגונים. על מנת להישאר רלוונטי, על כל חברה לשקול מיתוג מחדש על בסיס קבוע. מיתוג החברה מצריך הבנה של ערכי הליבה של העסק והקצאת איכויות ותכונות כמעט אנושיות למוצר או לעסק שלכם. השלב הבא הוא הבנת קהל היעד שלכם ובחינת האופן בו הוא רואה את החברה שלכם. אם נוצר פער בין איך שאתה רואה את העסק שלך, לבין איך שקהל היעד שלך מבין אותו- שקול ברצינות להתייעץ בסוכנות שיווק שתעזור לך למתג את עצמך בצורה טובה!
מה החשיבות של מיתוג?
ההגדרה טובה ביותר למיתוג זה האופן בו אנשים רואים ותופסים את החברה שלך. מדובר במשימה אדירה שחברות משקיעות מקדישות למענה משאבים ומאמצים רבים. פה, בחברת גולדפיש ראינו סטארט-אפים רבים יוצאים למסע גיולי עצמי כדי למקם את עצמם בשוק רווי תחרות. הצוות שלנו מתורגל לעבוד איתם באופן הדוק כדי לסייע בחילוץ זהות החברה. מהנסיון שלנו למדנו כי ההצלחה האמיתית מגיעה כאשר הלקוחות שלכם מבינים מעריכים ומרגישים מעורבות עם המותג שלכם.
איך אני יכול למתג את החברה שלי?
המונח ״מיתוג״ משמש אותנו במגוון תחומים, אך בתחום שלנו אוי ניגשים לנושא מנקודת מבט של האופן בו החברה מביעה את עצמה. המותג מאגד בו מספר מרכיבים כמו לוגו, כרטיסי ביקור, אתר אינטרנט ועוד, אך אלה אינם לב ליבה בכל הקשור בהקמת מותג. אז מה זה מיתוג? כשאנחנו מדברים על מיתוג, אנחנו מדברים על זהות.