מטרה – להגיע למעל 20 מיליון אנשים

להקת שלווה, שהוקמה בירשולים,היוותה ביטוי חשוב ובולט למרכז שלווה הגדול והמוכר. מרכז שלווה קיבל הכרה ממנהיגים מרכזיים בכל רחבי העולם, כולל נשיאים ומנהיגים עסקיים גלובליים ומלבד זאת גם תמיכה רבה מאותם האנשים הנלהבים מהעבודה הקדושה שנעשת בקרב ילדים ישראלים עם צרכים מיוחדים. 

מרכז שלוה וגולדפיש שיווק

בשנת 2018 פנה מרכז שלווה ל״גולדפיש שיווק״. להקת שלווה הייתה עתידה להופיע לראשונה בפלפרומה חדשה- תוכנית ישראלית מקומית בשם ״הכוכב הבא״. בפרס לזכייה בתחרות הזמר הזו היא השתתפות בתחרות האירוויזיון הנודעת. כדי לסייע ללהקה, צוות האסטרטגים שלנו ערך סיור מוחות ליצירת הצעה יוצאת מן הכלל שתבנה ותחזק את המותג והמוניטין של להקת שלווה בישראל. 

כמה מנושאי המפתח אליהם התייחס הצוות שלנו בתחילה היו:

  1. להקת שלוה מעולם לא עמדה לבדה בנפרד ממרכז שלוה ולא הייתה לה שום אסטרטגיית תקשורת שגרמה לה להעלות בכוכב הבא.
  2. הערכה של חברי מועצת המנהלים וחברי הלהקה לתקשורת
  3. ניתוח המגמות המקומיות והעולמיות, תגובת הצופים והאפיקים הטלוויזיונים.
  4. יצירת אסטרטגיית תקשורת מקומית כדי להעניק ללהקה חשיפה מהירה (יחד עם טדי הפקות)
  5. ייעוץ אסטרטגי בנושא תקשורת וקידום עולמי לפני ואחרי האירוויזיון
  6. יצירת אסטרטגיות שמרכז שלוה ירוויח

כמה מנושאי המפתח שהנחו את הצוות שלנו:

  • להקת שלווה מעולם לא עמדה כישות נפרדת מרכז שלווה ולכן לא הייתה לה שום אסטיטגיית תקשורת משלה.
  • ניתוח של מגמות מקומיות וכלל עולמיות, תגובת צופים והאפיקים הטלוויזיונים
  • יצירת אסטרטגיית תקשורת מקומית כדי להקנות ללהקה חשיפה מהירה (יחד עם טדי הפקות)
  • ייעוץ אסטרטגי בתחום התקשורת וקידום עולמי- לפני ואחרי האירוויזיון
  • בניית אסטרטגיה ליצירת רווח עבור מרכז שלווה

 

לאחר פגישות מרובות עם מנהלי להקת שלוה ומנהליה, המטרת הצוות שלנו היה להביא את תוכן הלהקה למיליוני ישראלים. בתוך שבועות הצוות שלנו הביא בהצלחה את תכני הווידיאו והשמע של הלהקה ליותר מ -5 מיליון ישראלים, והלהקה הייתה בדרכה להיות אייקון ישראלי.

לאחר פגישות רבות עם מנהלי להקת שלווה, המטרה המרכזית של כולנו הייתה להביא את תכני הלהקה למילוני ישראלים. בתוך שבועות בלבד, הצוות שלנו הצליח להביא את תכני הוידאו והשמע לחשיפה של יותר מ-5 מיליון ישראלים!! הלהקה החלה לסלול את דרכה להפוך לאייקון ישראלי!

להקת שלוה המשיכה להיבחר עד הגמר בתכנית “הכוכב הבא”, ובסופו של דבר הוצע לה להופיע על במת האירוויזיון. בשלב זה, מרכז שלווה ביקשה מגולדפיש שיווק לייצר קמפיין להגדלת שם המרכז ברמה הגלובלית. הצוות שלנו עבד עם אפיקי חדשות רבים, ניהל את המדיה החברתית של הארגון, את אתר הלהקה והתמקד בקמפיינים של מודעות ממוקדות שהביאו את טווח ההגעה שלהם ליותר מ 20 מיליון אנשים ברחבי העולם!

להקת שלווה הצליחה להגיע עד לגמר התוכנית ״הכוכב הבא״ ובסופו של דבר, קיבלו הצעה להופיע כל במת איורויזיון! בשלב זה מרכז שלוה פנה למשרדי ״גולדפיש שיווק״ בבקשה ליצור קמפיין מיוחד לחשיפת המרכז ברמה הגלובלית. הצוות שלנו עבד עם ערוצי חדשות רבים, ניהל את המדיה החברתית של הארגון, בנוסף לאתר הלהקה, והתמקד רבות בקמפיינים של מודעות וחשיפה ממוקדות. עמל רב זה הביא את טווח הגעת התוכן ליתר מ-20 מיליון אנשים ברחבי העולם!